► Ημερίδα με θέμα «Η αποτελεσματική επικοινωνία γονέων και εκπαιδευτικών» που διοργανώθηκε από τη Σχολή Γονέων της Αντιδημαρχίας Οικογενειακής Πολιτικής του Δήμου Βριλησσίων μαζί με τη Δρ. Μαρία Γιαλλούση, εκπαιδευτικό/συγγραφέα και τη Φωτεινή Νταρακλίτσα, Εκπαιδευτικό Πρωτοβάθμιας Ειδικής Αγωγής.
► Συμμετοχή στο 1ο Πανελλήνιο Διαθεματικό Συνέδριο Ειδικής Αγωγής με θέμα: «Εφαρμογή στην τάξη γενικής παιδείας τεχνικών συμπερίληψης παιδιών με Μαθησιακές Δυσκολίες» – diathematiko.gr
► Συναντήσεις σε κλειστές ομάδες γονέων με θέματα που τους απασχολούν για την ανατροφή και τη διαπαιδαγώγηση των παιδιών τους. – Σχολή Γονέων του Δήμου Βριλησσίων
► Ομιλία με θέμα: «Μαθησιακές Δυσκολίες και αντιμετώπισή τους. Ο ρόλος των γονέων και των εκπαιδευτικών.» – Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων των εκπαιδευτηρίων ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΠΑΙΔΕΙΑ & Πολιτιστικός, Αθλητικός και Κοινωνικός Οργανισμός “Γ. Αξιώτης” Δήμου Μυκόνου
► Ομιλία με θέμα: «Πώς ένα έγκυρο Τεστ Επαγγελματικού Προσανατολισμού βοηθά τον έφηβο και την οικογένειά του» – Σχολή Γονέων του Δήμου Βριλησσίων
► Ομιλία με θέμα: «Επαγγελματικός προσανατολισμός εφήβων 14-18 ετών» – Ένωση Ελλήνων Financial Planners (H.F.P.A)
► Ομιλία με θέμα «Κρίσεις πανικού για εμάς και τα παιδιά μας. Ήρθαν για να μείνουν;» – Σχολή Γονέων του Δήμου Βριλησσίων
► Ομιλία με θέμα «Γνωρίζοντας τον επαρκή γονέα» – Σχολή Γονέων του Δήμου Βριλησσίων
► Ομιλία με θέμα «Αντιμετώπιση των Μαθησιακών Δυσκολιών στο σχολείο και στο σπίτι» – Σχολή Γονέων του Δήμου Βριλησσίων
► Ομιλία με θέμα «Επαγγελματικός Προσανατολισμός Εφήβων» – Οργανισμός Κοινωνικής Προστασίας & Αλληλεγγύης του Δήμου Βριλησσίων
► Ομιλία με θέμα «Πώς να βελτιώσετε τις σχέσεις σας με το εγγόνι σας» – Πολιτιστικός Όμιλος Πεντέλης
► Ομιλία με θέμα «Θέλετε να βελτιώσετε τη σχέση σας με το παιδί σας; Μοντέλο Gordon» – Σχολή Γονέων Δήμου Βριλησσίων
► Ομιλία με θέμα «Σχολική επίδοση των Ελλήνων μαθητών κατά την παραμονή τους στη Γερμανία και δυσκολίες μάθησης. Ο καθοριστικός ρόλος του σχολείου και της οικογένειας» – Σύλλογος Ελλήνων Εκπαιδευτικών Π. Ε. Βόρειας Ρηνανίας Βεστφαλίας, σε συνεργασία με την Ομοσπονδία Συλλόγων Γονέων Β.Ρ.Β., τους Συλλόγους Γονέων και Κηδεμόνων των Ελληνικών Δημοτικών Σχολείων Düsseldorf, Wuppertal και Dortmund (Στη συζήτηση παρενέβη ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Γονέων και Κηδεμόνων Ιωάννης Μπαλαγιάννης, Bach-Facharzt für Allgemeinme- dizin, και ο Συντονιστής Εκπαίδευσης Βερολίνου κ. Εμμανουήλ Σοφός)
► Ομιλία με θέμα «Ειδικές Μαθησιακές διαταραχές και αντιμετώπιση τους από το σχολείο και την οικογένεια» – Τμήμα Παιδείας του Δήμου Π. Φαλήρου. Τη συζήτηση συντόνισαν ο Γ. Φωστηρόπουλος, Αντιδήμαρχος Παιδείας, ο Στ. Μαυρακάκης, Πρόεδρος Παιδικών σταθμών Δήμου Π. Φαλήρου και η Μαρία Τρύφων, Προϊσταμένη του 9ου Νηπ/γείου Π. Φαλήρου
► Ομιλία με θέμα «Μεγαλώνοντας εμείς τα παιδιά μας, μεγαλώνοντας εμείς ως παιδί» – Σχολή γονέων του Δήμου Βριλησσίων
► Ομιλία με θέμα «Δυσκολίες μάθησης και αντιμετώπισή τους μέσα στην οικογένεια» – Σχολή γονέων του Δήμου Βριλησσίων
► Διήμερο Συνέδριο στο πλαίσιο της Ευρωπαϊκής Εβδομάδας «Ενημέρωσης για τη ΔΕΠΥ» «Διάσπαση Προσοχής: Μια συνεχής πρόκληση»
► Ημερίδα στα πλαίσια της Ευρωπαϊκής Εβδομάδας Ευαισθητοποίησης για τη ΔΕΠΥ (ADHD Awareness Week) υπό την Αιγίδα του Δήμου Αθηναίων για γονείς, εκπαιδευτικούς, επαγγελματίες ψυχικής υγείας, αλλά και στην ευρύτερη κοινωνία με θέμα «Τα πολλαπλά πρόσωπα της ΔΕΠΥ» στο Γκάζι, από το Πανελλήνιο Σωματείο Ατόμων με ΔΕΠΥ, ADHD Hellas. Συμμετείχαν έγκριτοι επιστήμονες στο χώρο ψυχικής υγείας και εκπαίδευσης (Αγγελάκης Ευθύμιος, Αρώνη-Βουρνά Σοφία, Βούρδας Απόστολος, Γεωργουτσάκου Σοφία, Κανάρη Κυριακή, Κόρπα Τερψιχόρη, Πεχλιβανίδης Αρτέμιος, Περβανίδου Παναγιώτα, Σκαλούμπακας Χρήστος, Τσαμούρα Ελένη, Τσεκούρα Σοφία)
► Επιμορφωτική ημερίδα με θέμα: «Η συμβολή του Σχολικού Πλαισίου στην αντιμετώπιση των Μαθησιακών Δυσκολιών» που διοργανώθηκε στο Διοικητήριο Λιβαδειάς από τη σχολική σύμβουλο της 1ης Περιφέρειας Κατσίφη – Χαραλαμπίδη Σπυριδούλα και τη σχολική σύμβουλο της 2ης Περιφέρειας Σκόνδρα Ασημίνα
► 10° Σεμινάριο Αναπτυξιακής Παιδιατρικής από το Ινστιτούτο Υγείας του Παιδιού. Ομιλητές: Αντωνιάδου-Κουμάτου Ιωάννα: Αναπτυξιακή παιδίατρος, Δ/ντρια Κοινωνικής & Αναπτυξιακής Παιδιατρικής, Ινστιτούτο Υγείας Παιδιού, Αντωνοπούλου Ελένη: Αναπτυξιακή παιδίατρος, Δ/ντρια ΕΣΥ, Αττικό Νοσοκομείο, Γεωργούδη Νέλλη: Κλινική Ψυχολόγος, Δ/ση Κοινωνικής και Αναπτυξιακής Παιδιατρικής, Ινστιτούτο Υγείας Παιδιού, Γυφτοδήμου – Καραγιώργη Γιολάντα: Παιδίατρος – Κλινική Γενετίστρια, Δ/νση Γενετικής, Ινστιτούτο Υγείας Παιδιού, Ντινόπουλος Αργύρης: Παιδονευρολόγος, Επίκουρος καθηγητής, Γ’ Πανεπιστημιακή κλινική Πανεπιστημίου Αθηνών, Παπαντωνίου Μαρία: Λογοπεδικός, M.Sc., PgDip. CCS, Πρασούλη Αλεξία: Αναπτυξιακή Παιδίατρος, Δ/ση Κοινωνικής και Αναπτυξιακής Παιδιατρικής, Ινστιτούτο Υγείας Παιδιού, Σοφιανού Αικατερίνη: Αναπτυξιακή Παιδίατρος, Συνεργάτης Δ/σης Κοινωνικής και Αναπτυξιακής Παιδιατρικής, Ινστιτούτο Υγείας Παιδιού.
► Ημερίδα του Ανοικτού Ιδρύματος Εκπαίδευσης με θέμα «Μαθησιακές δυσκολίες – Ισότιμες ευκαιρίες στην εκπαίδευση» μαζί με τον Γιάννη Κοσμόπουλο, Ειδικό παιδαγωγό – εκπαιδευτή ενηλίκων
► Ημερίδα με θέμα: «Δυσκολίες των παιδιών στο σχολικό και οικογενειακό περιβάλλον – Ο ρόλος των γονέων και των εκπαιδευτικών» στο Επιμελητήριο Βοιωτίας που διοργανώθηκε από την Εταιρεία Ειδικής Παιδαγωγικής Ελλάδας (ΕΕΠΕ) και το Κέντρο Λογοθεραπείας, Ειδικής Αγωγής και αυτισμού Επί-λεκτον με την υποστήριξη του βιβλιοπωλείου Σύγχρονη Έκφραση. Εισηγητές: Ευγενικού Ουρανία, Λογοθεραπεύτρια – Επιστημονική Υπεύθυνη Επί-λεκτον, Διβόλης Ιωσήφ, Εργοθεραπευτής, Μπουζά Αιμιλία, Ψυχολόγος, Ευγενικού Ελένη, Μsc Φιλόλογος Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, Κοσμόπουλος Γιάννης, Μed, Δάσκαλος στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση – Γενικός Γραμματέας ΕΕΠΕ. Βασικοί διοργανωτές: Κολιάδης Εμμανουήλ, Καθηγητής ΠΤΔΕ Αθηνών, Πρόεδρος ΤΗΣ ΕΕΠΕ, Ευγενικού Ουρανία, Λογοθεραπεύτρια, Υπεύθυνη του Επί-λεκτον
► Ομιλία με θέμα «Μαθησιακές Δυσκολίες, Πρόληψη – Διάγνωση – Αντιμετώπιση» με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου στο βιβλιοπωλείο “Μικρός Κοραής” στο Χαλάνδρι
► Συμμετοχή στο προεδρείο του 2ου Πανελλήνιου Συνέδριου Ειδικής Αγωγής με διεθνή συμμετοχή «Η Ειδική Αγωγή ΑΦΕΤΗΡΙΑ εξελίξεων στην Επιστήμη και στην Πράξη» που συνδιοργάνωσε ο Τομέας Παιδαγωγικής του Τμήματος Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας της Φιλοσοφικής Σχολής του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών και η Εταιρεία Ειδικής Παιδαγωγικής Ελλάδος
► Eπιμορφωτικό σεμινάριο με θεματική ενότητα «Μαθησιακές δυσκολίες» στο Ανοιχτό Ίδρυμα Εκπαίδευσης μαζί με το δάσκαλο Ειδικής Αγωγής, Γιάννη Κοσμόπουλο
► Eπιμορφωτικό σεμινάριο για εκπαιδευτικούς και γονείς με θέμα «Μαθησιακές Δυσκολίες» στο Βιβλιοπωλείο Οιωνός στη Λαμία με εισηγήσεις των Δρ. Ζαμπεθάνη Βάιου – Πεφιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης Στερεάς Ελλάδας και Λιάνας Λαπαντζή – Σύμβουλου Ειδικής Αγωγής
► Παρουσίαση εργασίας με θέμα «Επιδόσεις παιδιών του Δημοτικού στην καθ’ υπαγόρευση γραφή κειμένου» στο 1ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ειδικής Αγωγής με διεθνή συμμετοχή με θέμα «Η Ειδική Αγωγή στην Κοινωνία της Γνώση» που συνδιοργάνωσε η Εταιρεία Ειδικής Παιδαγωγικής Ελλάδας και ο τομέας Ειδικής Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Αθηνών.
► Εισήγηση στην Επιμορφωτική Συνάντηση που διοργάνωσαν ο Σχολικός Σύμβουλος της 23ης Εκπαιδευτικής Περιφέρειας Π.Ε. Αττικής Παναγιώτης Γαλάνης και ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων Βριλησσίων με θέμα: «Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες και αντιμετώπισή τους στο σχολείο και στο σπίτι»
► Εισήγηση στο Επιμορφωτικό Σεμινάριο που διοργανώθηκε από το 1ο γραφείο της Διεύθυνσης Π.Ε. Β ́ Αθήνας με θέμα «Εκτιμήσεις και προσδοκίες από τη λειτουργία του Ολοήμερου Σχολείου. Το προφίλ του μαθητή στο Ολοήμερο σχολείο»
► Συμμετοχή σε έρευνα, 2000 περίπου ερωτηματολογίων, με θέμα τη λειτουργία του Ολοήμερου Σχολείου. Υπεύθυνος έρευνας ο Σχολικός Σύμβουλος, Παναγιώτης Γαλάνης
► Εισήγηση στην Ημερίδα του Ελληνικού Ινστιτούτου Μελέτης & Έρευνας των Δυσκολιών Μάθησης στο Κέντρο Τεχνών με θέμα «Αντιμετώπιση του παιδιού με μαθησιακές ιδιαιτερότητες στο σχολείο και στο σπίτι» μαζί με την Bonnie Miller, Ψυχολόγο-Κοινωνική Λειτουργό και Χριστιάνα Περράκη, Καθηγήτρια Ειδικής Αγωγής M.Ed
► Εισηγήσεις στις εργασίες του 23ου και 24ου Σεμιναρίου Εκπαίδευσης Στελεχών για τη Διάγνωση και Αποκατάσταση Δυσλεξικών Παιδιών και Εφήβων που οργάνωσε το Κέντρο Ψυχολογικών Μελετών υπό την αιγίδα της Γεν. Γραμμ. Λαϊκής Επιμόρφωσης και Γεν. Γραμμ. Εκπαίδευσης Ενηλίκων
► Συμμετοχή στην επιστημονική ομάδα που συστήθηκε υπό την ευθύνη του Σχολικού Συμβούλου Παναγιώτη Γαλάνη με σκοπό την οργάνωση παιδαγωγικών συναντήσεων με τους εκπαιδευτικούς και τους γονείς της 23ης Εκπαιδευτικής Περιφέρειας Αττικής προς επιμόρφωσή τους με θέμα «Μαθησιακές ιδιαιτερότητες (Συμπτωματολογία, Διάγνωση, Αντιμετώπιση)». Συμμετοχή στη σύνταξη συνοδευτικού φυλλαδίου με επιστημονικό περιεχόμενο για το ανωτέρω θέμα, πενήντα (50) περίπου σελίδων, που μοιράστηκε στους εκπαιδευτικούς και γονείς που παρακολούθησαν τα σεμινάρια.
Εισηγητής σε όλες τις παιδαγωγικές συναντήσεις που έγιναν σε δασκάλους όλων των τάξεων, δασκάλους Ολοήμερου και Τμημάτων Ένταξη, δασκάλους ειδικοτήτων, διευθυντές και γονείς.
► Εισηγήσεις στις εργασίες του 21ου και 22ου Σεμιναρίου Εκπαίδευσης Στελεχών (σύνολο 45 ωρών το καθένα) για τη Διάγνωση και Αποκατάσταση Δυσλεξικών Παιδιών και Εφήβων που οργάνωσε το Κέντρο Ψυχολογικών Μελετών υπό την αιγίδα της Γεν. Γραμμ. Λαϊκής Επιμόρφωσης και της Γεν. Γραμμ. Εκπαίδευσης Ενηλίκων με θέμα: «Δυσκολίες μάθησης και αντιμετώπισή τους μέσα στην τάξη» και «Αντιμετώπιση του μαθητή με δυσλεξία στο σχολικό περιβάλλον»
► Εισηγήσεις στις εργασίες του 19ου και 20ου σεμιναρίου Εκπαίδευσης Στελεχών (συν. 45 ωρών το καθένα) για τη διάγνωση και αποκατάσταση δυσλεξικών παιδιών και εφήβων που οργάνωσε το Κέντρο Ψυχολογικών Μελετών υπό την αιγίδα της Γεν. Γραμμ. Λαϊκής Επιμόρφωσης και Γεν. Γραμμ. Εκπαίδευσης Ενηλίκων με θέμα «Ο δυσλεξικός μαθητής στο σχολείο» και «Αντιμετώπιση του μαθητή με δυσλεξία μέσα στην τάξη»
► Επιστημονικός συνεργάτης του Κέντρου Ψυχολογικών Μελετών. Ενεργή συμμετοχή σε ερευνητικά προγράμματα σχετικά με τη διάγνωση και αποκατάσταση των μαθησιακών δυσκολιών όπως επίσης συμμετοχή σε ομάδες παραγωγής αποκαταστασιακού υλικού, το οποίο και προμηθεύονταν εκπαιδευτικοί αλλά και άτομα άλλων ειδικοτήτων για εφαρμογές σε σχολεία, σε Τμήματα Ένταξης και Κέντρα Αποκατάστασης